When you smile, the whole world stops and stares for a while.

usch. jag vet inte?



Igår blev det lite party med tjejerna ändå. Skulle ju inte dricka på en månad.
Hade jag totalt glömt, men fick mig en påminnelse när jag träffade Camilla på väg till Julia.
Haha inte bra. jag är kass. ja.

Men blev en trevlig kväll. Tog det hyfsat lugnt. Känns bra idag. Inte bakis alls.
Är sugen på massa saker. Chips o flöt. urk.



Vad ska jag göra nu fram till 6 då när jag börjar jobba?
Nä jag får skaffa mig en hund. En Jack Russelvalp. Åh jag e kär.
Ge mig....







Jag och Sofia ska göra ett byte. Kanske går på blocket? haha eller?


Jobbar bara 4 timmar denna vecka. haha skönt eller inte?
Men har en föreläsning och P-möte med. Får panik när man inte har något planerat.
När jag berättade för Jenny hur många ggr jag tränar per dag så frågade hon om jag inte har något
liv. haha vad fan ska jag göra då?


Meeen en sak har jag att se fram emot i veckan iaf ;)


Puss e

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, bytes mot bättre begagnat i nyskick kanske? Så man inte köper grisen i säcken liksom;)

2010-10-03 @ 16:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0