You're amazing... Just the way you are.



Tog en sväng förbi Moa innan. Vi drack kaffe och snackade som vanligt. Hon försökte också
lära mig äta russin. Fy farao, hur kan man äta det? Kräks.

Helt plötsligt hade det gått över en 1,5 timma och båda undrade hur fasen tiden gick så
fort. Men har man mycket att prata om så blir det så.
Tycker så mycket om den tjejen! Henne kan man lita på i alla väder.


Sen gymmet och löpning. Jävla motvind ställde till det för mig. 10ggr jobbigare
kände mig som en elefant.. alltså lätt och smidig... ha ha.








Frågan är ju vem som nyss varit utomlands? Inte jag iaf ;) Hmff...





Oj snart 7. Skynda skynda. Blir mys och desperate ikväll;) hihi.





....When I see your face, There's not a thing that I would change. Cause youre amazing.






PUUUSSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0