All I wanted was you.




Köpte färska frallor, jucie och sånt gott imorse för hundra jäkla spänn. haha.
Men gott var det. Åt 2 frallor, ägg, youghurt, juice och kaffe. Och jag är fortfarande
hungrig. ok?
Ostfrallor är så sjukt gott. Skulle kunna äta tills jag storknar.
Sätter sig förmodligen rätt på magen med. haha?






Nu blir det en långpromenix. Behöver det. Är inte alls upplagd för kvällen.
Vill bara ligga i sängen. Det är mycket nu. Jaaa-a-då.



På tal om annat så fick Caroline Paco rabanne parfymen igår. Och, ja,
det känns lite lustigt faktiskt. Men aaah vad den är god, min näsa kommer sitta
vid hennes hals hela kvällen. Förmodligen tills jag blir hög. haha.


Och på Tisdag flyttar du. Dumma dumma dig. Vad ska jag nu göra?
Jag får jobba ihjäl mig typ. Jobbar man så försvinner alla problem för ett tag. eller?
Men jag önskar dig all lycka min favorit.




Tänker på dig! Puss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0