All night long.



Blev ingen visning igår. Uppskjutet till nästa vecka. Så ja jag får hålla
mig helt enkelt. Fikade med Line och Erica på Princess istället innan jobbet.






Sen jobbade jag från 15 igår till 13 idag. Så nu e jag trött.
Ska köra mamma och hennes vän till Vetlanda, sen Stensjön och till sist Nässjö.
Sen blir det Fredag i mysets tecken ;) hoho!


Oj imorgon blir det visst lite alkoholintag. Tror inte min vita månad har gått än?
Men vad fasen. Det är ju lite "hejdåfest" för att Line flyttar på Tisdag. Och då tycker
jag det är helt godkänt. Visst?


Stod framför spegeln nyss i enbart string. Fick syn på 2 grannar rakt över som
stod och stirrade i fönstret. Ops. Hoppas ni gillade det ni såg. haha eeeeh?






På Bringners finns det svarta tomater. Ser lite skumma ut. Bilden är inte riktigt
rättvis. Det är både röda och svarta på bilden, så lite skillnad ser man iaf.
Lustigt smakade dom med. Typ kryddigt.
haha.



Nej brååådis! Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0