Almost everything I wish i'd said the last time I saw you.




Vaknade 09.20 imorse. Skulle på kursen vid 10. Hade tvättstugan med. haha.
Studsade i kläderna och ner till tvättstugan och sen iväg. så tyspiskt, jag försover mig aaaaldrig.
Aja någon gång ska väl vara den första.


Kursen var till 12 sen gick jag hem och lagade brunch. Omelett med massa gott i
och kycklingkorv till det. Första gången jag testade det. Och det var gott faktiskt.
Nyttigare än vanlig korv med. Så det ska jag fortsätta handla.

Sen en sväng till gymmet. Så envis, borde hoppat det idag med tanke på att jag har
feber o e snorig. Men neej... pucko!







Haha fick ett par skor på posten förra veckan. Det var dom jag beställde första
gången men som var förstora. Så var 37 slut som jag behöve istället.
Så jag beställde såklart ett par andra skor. Men så kom dessa med.
Haha, men vad gör det? Nu slipper jag köpa mer höstskor.
Elleeeer?


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0