Cause I'm never gonna be your lady.



Okej,  nu har jag tydligen lovat att vara chaufför åt tjejerna till Jönköping imorgon.
Hur hände det lixom? haha.
Gillar inte att gå ut nykter, meeene, får ju gå. Något positivt finns det
med det iaf ;) hoppas!


Och hur kul är det att sitta på jobb och vara så otroligt sjukt äckelsugen på chips.
Jag har godis, men nej det duger inte, chips ska jag ha. Bara för att jag inte har det.
Lite psykist det där. Som med kärleken.. haha eeh!





Tänk ugnsbakade sourcream-chips nu. Åh, vad gott. Nej tanke bort!
Får köpa det imorgon helt enkelt. Då jag säkert inte alls är sugen.
Hjälp vad jag tjatar. tröttsamt va? men det är joooobbigt!


Puss E

Kommentarer
Postat av: sofia

KUL att du ska med ju! :D

2010-09-18 @ 03:12:13
URL: http://osofiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0