Come on over.




Åkte hem till Moa vid 16. För lite kaffe och skitsnack. Blev nästan en 3 timmars lång sådan.
Så fint deras hus är och kommer bli efter dom blivit klara med allt.
Ella hade precis vaknat när jag kom och skulle äta lite mat. Moa hade varit så duktig och gjort egen lasagne
till henne. Men det dög viss inte för lilla damen. Hon bara rös och spottade ut precis som att hon
fått hundskit i munnen. Efter några försök gav hon upp. Vad jag skratta, ska man ju egentligen inte göra, men det
såg sååå kul ut.

Försökte med några kötbullar istället som hon i vanliga fall älskar. Men icke, det dög bara med
majs idag. Ah, lilla sötungen. Typiskt barn alltså ;)







Sen traskade jag kvarteret bort till mamma för en god middag
och idolmys. Passade även på att tvätta mina träningskläder.
Fick med mig lite kantareller hem som dom hade hittat idag. Så imorgon ska
jag smörsteka dom och ha på macka till kvällis. Mumsigt.


Allt har varit så bra idag... Mått så bra. Underbar känsla det där! :)



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0