Effektiva jag idag... ;)


Vilken effektiv dag jag haft idag. Även att jag känt varje gång jag gjort något att
jag bara vill lägga mig ner och dö för att jag är helt vek i kroppen.
Har hunnit med o träna, städa, handla på både Willys o Ica, städa bilen, slänga upp sommarskor/kläder
och ta ner höstkläder/skor från vinden, färga löshåret.

Boxen ikväll blev inställd. Visste jag nästan innan. Så försökte få med mig någon på
skivstång på friskis. Men iiingen ville, latmaskar. Sååå... jag tog mig min långpromenad genom
Långanäs istället. Skönt var det.

Men är jag inte trött nu så är det ju något fel?
Har satans svårt att koppla av asså, inte ens när jag är sjuk kan jag.








Imorgon ska jag på kurs om Asperges på dagen. Det ska bli intressant.
Så det ser jag fram emot.


Nu kvällsmat!
Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0