Fisa eller inte? haha


Trodde förkylningen eller vad man nu ska kallade skulle vara bättre idag. Men icke.
Inte sämre heller.. Jag måste vara bra imorgon. måste det.


Igår patade jag med Eriko. Alltid massa konstiga samtalsämne. Men det är skönt med han,
för han e lika konstig som en annan så man kan prata o säga vad man vill lixom.

Igår tipsade han mig om att man kan trycka in kalingarna i rumpan om man är med
en tjej och man känner att man behöver fisa. Det ska tydligen inte låta lika mycket då. haha?
Men om det luktar då? Ja då ska man tydligen provfisa på toan tidigare på kvällen för o känna om
dom luktar. Men man kan ju inte fisa på beställning tycker jag? Men jo det kan man visst...? eller? haha.







Rolig den dära. Sen jävlades jag med honom, det är kul, för han tänder till för inget. Sen gav han tillbaka
100ggr värre. Så jag fick ge mig efter en timma eller två, annars hade vi nog fortfarande suttit och
diskuterat o jävlats med varandra. haha.


Ahh.. ikväll ska jag hem till mamma o äta rådjur. Smaskens.


Nästa helg tar jag nog bilen till Götet. All alone.
Behöver komma bort lite. Träffa lite nytt och gammalt folk kanske?
Jaaaadå, det blir bra.



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0