Fuck you right back!



Okej. babyrumpan emilie har blivit ett finnmonster, eller något.
vad hände? Har aldrig lidit av det i hela mitt liv. Men nu poff. Det är hemskt
när man aldrig haft det och sen får man massa. Man känner sig ofräsch och vill
helst inte visa sig ute eller för någon annan speciell person. nej.

Imorgon ska jag handla täckstift. haha?





Och om en vecka flyttar min finaste Line. Vad gör jag då?
Hon är ju som min syster. Vi skrattar ihop, gråter ihop, bråkar ihop. Vi älskar och hatar.
Vi gör det mesta ihop. Häng eller fest. Alltid samma sak.
Kommer nog aldrig få en sån nära kompisrelation med någon annan som vi 2 har. Det går inte.
Det är lixom du och jag. Vad som än händer. Right?
Inga kan skratta som vi.


Varför följer jag inte med för? Vad har jag här som håller mig fast. inget! Eller nja, nu ljög jag
liite ;)
Varför vill jag vara kvar i den här råtthålan och leva ett tråkigt liv? Äta, jobba, sova och träna.
Underbaaart! eh nej! Åh jag vet inte?



Jag vet att jag kommer ångra detta om några år. Jag vet det så väl.
Om jag ändå inte vore så feeeeeg!



Nej kycklingsallad. Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0