Hang with me.




Åh hur irriterande är det inte att när man kommer fram till gymmet och ska precis
ta tag i handaget. Så ja just det ja, fan dom öppnar inte förens 4 idag. Sur man kan bli.
Jag vet ju det så väl, men idag så når det inte riktigt ända fram. nej.


Kröp till sängs runt halv 12 igår. Men inte var jag trött, lite bara. Jag låg och vred o vände
till klockan var 3 ungefär. Hur underbart är inte det? Så idag är jag sur o gnällig. Vill typ
ställa in allt o skita i det mesta. Men nej så funkar det ju icke. Så på med smilet.
ÅH JAG SOM VILL TRÄNA!! Men får ju step up ikväll iaf. Heja heja!



Och jag är ledsen att jag inte kan ge allt av mig. Jag vill kunna ge 100%.
Vill ge den bild av mig som jag är och inte som en tråkig människa.
Men just i denna tidsperiod under en jobbig process så funkar det inte.
Men jag ska kämpa. Allt kan bara bli bättre. Du kan bara göra det bättre.






Just don't fall
recklessly, headlessly in love with me
cause it's gonna be all heartbreak
blissfully, painful, and insanity
if we agree
you can hang with me

I guess you can hang with me





Puss E som är Emilie. haha åh trött ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0