Hittade en femhundring ;)



Idag har jag ont i varenda muskel i kroppen. Men det är skönt på ett sätt
för då känner man ju av att man tränat. För det gjorde jag ju verkligen igår. haha.


Hittade förresten en femhundrig utanför hotellet i Lördags. Då blev jag lycklig.
Stackars den som tappat den, men lyckos mig ;)
Jag skulle bjuda Fia på mat, men hon ville inte ha. Skyll dig själv ;)







Träffade en person på ICA igår som fick mig att få lite ont i magen. Vet inte varför?
Men det fick mig att undra vad fasen jag gjorde i Lördags? Men det behöver ju
inte alls vara så...



Imorgon ska jag kanske ut och äta med Lisa och Julia. Ska bli trevligt.
Jag ska föreslå Sunrise. Dom har mongoliskt buffé där. Och det är smaskigt.
En jobbarkompis sa att man kan betala 200kr och få förrätt, huvudrätt och efterrätt.
Och så får man äta hur mycket man vill. Men frågan är om man orkar det när man vet att man ska
orka äta 3 rätter? Men ja, vi får se!




Puss E


Kommentarer
Postat av: sofia

Haha men jag fick ju en cola iaf ;)

2010-09-28 @ 13:57:31
URL: http://osofiac.blogg.se/
Postat av: fogel

haha ja, det har jag ett svagt minne av ;)

2010-09-28 @ 14:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0