I am not amused by you.




Var som sagt en sväng hos Moa & Ella innan. Köpte med morotskaka. Det är
ju såå smarrigt. Pratade om att köpa kort i Olssons hus, så vi kan börja träna tillsammans.
Roligt, alltid lättare att ge sig iväg om man går med någon man känner. Yey.

Sen blev det mat, massa god tacos hos mamma.
Körde deras bil med. Jises vilken skillnad mot min, nudda knappt gasen o den for iväg.
Gör ju inte min direkt. Fast lite drag är det ändå i min gocart. haha.






Sen blev det Step up. Svettigt pass. Trodde inte det kunde vara så svårt.
Men jesus i sandalerna, den kordinationen. Jag var som en spratteldocka som flög fram o tillbaka.
Haha, men det gick bra sen. Nu blir det fortsatt träning där.
Där och på gymmet. blir brao.


Åh imorgon får jag sovmorgon. Börjar inte jobba förens 3. Underbart.
Behöver verkligen sova ut efter sömnbristen sen inatt. Usch. Inte varit människa idag.



Puss Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0