I wanna boom bang bang with your body.



Herreguuud, idag är det verkligen höst. Någon sa att det skulle vara fint idag, men hm? ;)
Har precis kommit hem från gym och löptur. Idag var det segt, träningsvärk sen igår och motvind.
Är så glad för självdisciplinen jag fått. Tränar vare sig jag inte orkar eller har lust. Eller ja, lust
har jag jämt men orken iaf. Det är lixom en del av min vardag nu. Underbart är det.

Imorgon blir det Step up, ska konditionen få känna på annat.
På Fredag ska jag simma med mamma. Variation i träningen är bra.
Tröttnar man inte.








Ska kolla på lägenhet på Torsdag innan jobb. Bakom Eksjögrillen. Det är en 1a.
Men den är på 52kvm och den har jag nu är på 24kvm. Liiite skillnad.
Sen är det STORT kök, underbart. Balkong och parkettgolv. Och vindsvåning med lite snetak.
Kan nog bli bra.

Men jag är som ett nyfiket barn på Julafton. Line har varit i lägenheten. Så hon har blivit
mitt offer. Massa frågor så hon e nog ganska trött på mig. Jag får ju se den snart så varför
inte vänta? haha. Typiskt mig.


Nu ska jag äta gröt. Sen blir det jobb!
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0