Im more than just an opinion.





Finns det något godare än kladdkaka? Nej. Det har jag smaskat idag.
Faktiskt det enda i godis/kakväg jag ätit denna vecka. Duktigt av mig. Men inte varit sugen
och det är ju bra. Men man ska unna sig tycker jag. Ibland.


Hann med gymmet och en löptur + solning som planerat imorse. Ska iväg på Core vid 19.
Innan ska jag hinna laga maud och så kommer Jenny med man förbi, ska lära dom sina iPhones
dom hämtade ut idag.


Och på Lördag fyller sötaste Ella hela 1år. Stora tjejen. Sjukt vad tiden går fort.
Sen fyller Moa med. Lite roligt att hon fick Ella samma dag.
Och imorgon fyller Mia P år. Hela 25 år. Inte långt till 30 ;)







Uh. Imorgon jobbar jag. Ledig Lördag och tagit extra på Söndag, men börjar
inte förens 18. Skönt. Men tror jag skippar Jkpg på Lördag, känner för en
redig myskväll med massa mys och gott. Men vi får se.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0