Im not ready.



Idag är jag lycklig för jag har shoppat. lite. En beige halsduk som jag letat efter överallt.
Sen en ring. Och sist men inte minst så kom parfymen. mm, den är god, men ibland så
påminner den om toaspray? haha usch.


Skrev sist att jag skulle ta det lugnt. Men det är knappast vad jag gjort. Omöjligt.
Kom hem från jobb, storstädade och tvättade. Ner till jobbkontoret, sprang på stan.
Hem till mamma och tvättade bilen, utvändigt och invändigt.
Sen åkte jag och körde 60mins cirkelträning och efter det 60min Step up. Nu är jag sluuuut.
Undra när den dagen kommer då jag bara kan lägga mig ner och typ läsa en bok en stund?




Och jag tänker INTE följa med Habbe till Stockholm imorgon. Förlååååt ;)
Min enda sovmorgon denna vecka och då tänker jag inte gå upp 5. Tyvärr.
Istället ska jag köra ett konditionspass vid 9.15 sen gymmet och sen sola.
Tjohej.






Så här sitter en hund när man äter middag. Sugen? haha.



Forgive, sounds good
Forget, I'm not sure I could
They say time heals everything
But I'm still waiting

I'm through with doubt
There's nothing left for me to figure out
I've paid a price
And I'll keep paying





Puuusss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0