Jabidobidoooo


Åh vilken underbar sida jag vaknade på idag. Mår hur bra som helst.
Har sovit supergott med. Fast inatt skulle jag behövt den där sleeptalk recordern.
Har babblat som bara den. haha.

Ska kolla på lägenheten vid 4 idag. Hoppas. Jag är verkligen
helt inne på att flytta nu. Orkar inte ens vänta tills uppsägningen är slut.
Då är det jobbigt.


Och min lilla fis är orolig att min träning har satt sig på huvudet och att
jag kommer bli för smal. Men neej inte oroa sig, jag älskar mat och att äta så
jag skulle aldrig kunna bli för smal. Sen kanske jag tränar lite för mycket ja, men det är
för att jag vill och för att det är kul. Inte för att jag känner mig tvingad att göra det.







Typ som idag ska jag snart till gymmet, sen ikväll blir det core. Och sen hoppas
jag att någon avbokar sig på step up passet efter för det är nämligen fullbokat.
Och 3 pass på en dag kanske är lite överdrivet. Men kuuuuul. Weeei!
Sen är varje pass olika muskelgrupper med. Såå...



...Tänker på dig, oja ;)
Sen saknar jag min Jameson. Hon och hennes man är i Turkiet och
gottar sig. Tramserier. Kunde ju bjudit med mig tycker jag men nej inte det.
Men jag ska få något fint har hon lovat iaf. haha ;)



Puss Heeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0