kysskonsulent?



La mig runt halv 5 imorse. Sov under ett jäkla huslarm som blinkande. Irriterande? ja!
Blev väckt vid 7. Somnade om till halv 12.

Var som sagt ute i Jönköping med tjejerna igår. Jag var nykter och körde.
Det var kul. Men det är sååå påfrestande bland alla fulla och odrägliga människor.

Kom fram en snubbe och sa att han var kysskonsulent. Och jag frågade såklart vad det innebar.
Och han förklarade att han går runt och frågar folk för han vill bli bättre eller ja expert på att kyssas
och lära andra att bli bra på det. Så han undrade om jag hade något bra jag ville visa honom.
Så ja, jag hånglade upp honom i brygga. haha nej fy.

Haha, seriöst. Han tar fan priset på sämsta raggningsrepliken...


Rödvin är för övrigt gift. Farligt. Det har både jag och Line fått känna på
tror jag.


Puss E

Kommentarer
Postat av: Line

Mmm fy! Det var tredje & sista gången!!!

2010-09-19 @ 16:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0