Le questiones...

Vem ringde dig senast? Camilla den lilla ;)

Vem kysste dej senast? Gissa de ni!

Vem kramade dej senast? Kramas aldrig ;)

Vad har du för bh på dig just nu?
En vit?


Vad har du för trosor på dej just nu? Bruna med rosa prickar. Haha ne men... svarta string typ?

Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? På lördag kl:5. Är du ledig, kom om du vill. Från Petris.

Vad brukar folk få för intryck av dig? You tell me...

Har du någon gång klätt dig horigt? Nja?

Har folk kallat dig slampa? Nej då jäklar, haha!

Har du kallat någon för slampa? Maybe?

Har du slått någon riktig hårt? Nä, tjejer slåss inte. eller vänta, har jag det? hm....

Använder du parfym? Ja, kör mellan D&G - Light blue och Paco Rabanne - XS

Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?
Benen kanske...


Vilka slags killar faller du för? Dom jag inte borde falla för... typ?

Vad kollar du på först hos en kille? Rumpan... ja faktiskt!

Vill du ut och festa nu? Nä nu vill jag mest sova.

Vad är klockan? 21.44

Vilken färg har din mobil? Svart som natten.

Vad ska du göra nu? Diska, ja jag vet, jag är störd. haha.

Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? Ja faktiskt.

Är du social? Absolut, kan vara rätt blyg med... beror på sällskapet.

Känner du att du orkar en fråga till? Jadå.

Vad tänker du när du vakna idag? Orkar jag gå på kursen eller inte?! haha.

Kan du gå utan smink? Klart jag kan, brukar vara osminkad på veckorna. Så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0