Missing you.






Line och jag hade mys ikväll. Och Caroline startade det med att slänga ut hela kexpaketet
över hela golvet. Jag låg dubbelvikt. haha. Sen fick jag för mig att vi skulle använda ansiktsmask.
Så det gjorde vi. Och det spårade ut som vanligt när det gäller oss 2. Stod nog i en halvtimme
inne på toa o fnittra o hade oss. haha.

Vet inte vad som tog åt mig idag. Om det var tröttheten kanske. Men allt blev fel.
Började med att säga jödljus istället för att säga ljudlös. Chips istället för kex.

Och sa klockan Torsdag klockan 1 iställer för På Torsdag klockan 1.


Sen frågade Line om jag bara använde papper för att ta bort masken. Eh nej jag använde
papper svarade jag då
. haha okeeeej!

Haha, skrattat så det värker i magmusklerna. Härligt.
Vem ska jag göra det med när du flyttar?



Nej tror närmare bestämt att det är dags för mig att sova. Känns som jag borde det
iaf. Haha. Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0