Mmm...marabou.







Ikväll hade jag o Line mys till idol. Älskar verkligen dom första programmen med
alla auditions. Man får sig några goda skratt. Och såklart en del rysningar med.
Gjorde banan i ugn med mjölkchoklad i,
Line har bihåleinflammation och har skitont så hon blev serverad i sängen. hihi.
Det var riktigt gott. Och onyttigt.


Har fått "livsgnistan" tillbaka igen. Den har varit borta ett tag nu. Men blir så ibland.
PMS-veckan är inte att leka med heller. Nog dom västa veckorna i en kvinnas liv skulle jag tro.
Kollar man sig i spegeln så ser man en valross och man är sur o grinig mest hela tiden.
Man vill bara ligga i sängen och äta choklad, typ.

Det sägs att så som det känns när man har pms, så ska det kännas
när man är gravid. Åh herregud, hur ska det sluta för mig? haha.






Imorgon ska vi tjejer upp tidigt för en frukost på Princess, sen ska vi ut
i skogen o plocka kantareller. Som vi sedan ska göra något gott av på kvällen.
Myspys.



Har lite pirr i magen med. Spänning. Älskar den känslan.
Man kan komma på sig själv med att sitta o småle ibland.




Nu ska jag strax krypa ner i renbäddad säng. det är mys.
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0