När allt går på rutin och känns grått.




Jag är förmodligen knäpp. Men jag har lovat Habbe (eftersom han tjatar så förbannat) att följa med
o hämta Jenny o Kristian i Stokholm på Torsdag morgon.
Vi måste åka härifrån vid 6 och det innebär att vi typ måste gå upp 5. Hur kan jag frivilligt vilja
gå upp så tidig? Kommer säkert ångra ihjäl mig när klockan ringer...
Men men... Jenny kommer bli glad iaf :) Och jag ska sova hela vägen med.



På Lördag ska Eriko ha partaj. Jag var sugen men vet inte om jag är det längre.
Har lovat tjejerna och erik. Så det kommer bli sura miner om jag stannar hemma.
aaah... Stooora problem.

Jag somnar snart!

.


.....för dig, för dig, för dig.





Puss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0