Never alone always alone!



Hallelåja!

Idag vaknade jag på sånt där strålande humör igen. Det är så underbart.
Slutade 9 drog direkt till gymmet. Började på ett nytt träningsschema.
Tränar typ som cirkelträning. Det är kul och man tröttnar inte lika snabbt på övningarna.

Sen hade jag sån energi så jag tog en löptur runt Rolands damm direkt efter.
Ingen vidare lång sträcka, men jag ska lägga in den rundan som rutin efter varje träningspass.
Och då får den vara lite lagom. Hunsnäsen han jag tröttna på.

Nej nu blir det lite fix. Kolla på lägenhet med kanske?


Kom på igår att en till dryg nisse kom fram i Lördags och frågade vad min tatuering
var en misslyckad början till för något. Eeeh ursäkta mig?
Han sa sen att han skojade. Ja men vi säger så heej! Kul skämt lixom. nej!
Jag tycker om den. Sen skiter väl jag fulltständigt i om ingen annan gör det.
Gjorde den ju inte för någon annan precis. Puckon!

Jag vill göra mer mer mer. Men vet inte vad. bara vart.
Det är ju alltid en bra början? haha hm.






Puss Heeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0