Om allt varit annorlunda?

 

Okej. Idag är det Lördag. 11 börjar jag jobba. kul.
Vaknade upp lite krassligare idag, men inte så farligt. Bryt ut någon gång dåå, trött på att gå
runt o känna mig halvdålig. Ah.

 

 





Har tänkt konstiga tankar senaste tiden. Att jag vill sälja min bil. Men varför tänker jag så, jag
älskar ju min fina lilla pärla. Visst det kostar mycket pengar, men det visste jag ju innan jag skaffade den.
Nej tramserier.

Ska nog söka in till skola i vår med. Måste hända något nuu.


Puss E

Kommentarer
Postat av: Nikolaibeatrice

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-21 @ 13:00:18
URL: http://nikolaibeatrice.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0