Onödigt vetande...



Vaknade av ett glädjande samtal imorse. Så det var bara att bege sig till Huskvarna.
Eller ja, tog gymmet först. Ökade vikterna förra veckan. Kändes bra för det menas ju med att
träningen gett resultat. För i början skulle jag aldrig orka den vikten.


Och nu har fröken Fogelberg börjat äta ost, mjölk och smör igen. Vilket jag inte gjort
sen början av gymnasiet, hm, typ 7-8år sedan. Och fråga mig inte varför.
För det är ju gott. Eller smör kommer jag nog alltid ha svårt för. Inte så gott.
Kan bara äta Bregott med havssalt ;)



Köpte havregryn med. Så nu ska jag börja med gröt till frukost. Får se om min
mage samarbetar. Hoppas.


Nej nu lite mellis sen ska jag upp till Moa i deras nya hus. Sen blir det
myskväll hos mamma.

Puss e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0