Paco Lady Million




Blev helt överlycklig när jag fick veta att Paco Rabanne million har kommit
ut med en tjejparfym. Så jag studsa in på Karl i stan och lukta. Fick tom. med mig
ett prov hem. Men vilken besvikelse, luktar inte alls som killdoften. Och jag som är
helt galen i den, får ståpäls bara jag känner någon ha den. åh.

Men visst, någonstans känner man en likhet. Men ja den är ju god, men inte som
killlen. Sen påminner den om en annan parfym jag haft, kommer dock inte på
vilken. Blir galen på sånt. Måste veta.

Fast får nog bli den ändå. Den är ju god och min parfym e snart sluuuut!
Kan ju inte köra på D&G hela livet lixom, även att den är underbaaar.

Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0