Skaaka roooumpan...


Var hos barnmorskan imorse och satte in en stav i armen. Aj gjorde ont, och gör forfarande.
Och jag blir så trött. Vart man än ska;  gyn, vårdcentral eller tandläkare så kan dom fasen
aldrig hålla tiderna. Så jag ska också börja komma sent.

Vilodag från styrkan idag. Åkte upp till P-hallen och "gästtränade". Körde kondition.
På 20min crosstrainer och 20min på bandet. Den där crossen e fan så jobbig, men riktigt bra.

Och deras masikiner. Bara tittade på dom och "Jaha, hur ska man göra här då?"
Såna fina och lite mer komplicerade har vi ju inte på vårt gym. haha.
Så får nog bli en genomgång av dom om jag ska börja där.





Imorgon planeras det lite utgång i Jkpg med b..rudarna! Ska bli kul.
Var längesen jag var ute nu. Eller alltså... på disco, eller ah... haha! Hm..
Det ska bli kul iaf!


Pussel och Kräm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0