Sleep talk recorder?



Okej, ikväll brast mitt tålamod. Inte ofta det händer. Men nu rann bägaren över.
Räkna till tio och bit dig i handen, såååja. hm?






Fick syn på en kul gej på iPhonen. Man kan nämligen ladda ner en App som heter
"Sleep talk recorder" Låter intressant. Man kan alltså ladda ner den och sen spela in sig själv
när man pratar i sömnen. Som dom flesta vet så är jag expert på att prata i sömnen.
Vaknar fleeera ggr per natt av att jag sitter och snackar med mig själv typ.
Det tar ju en del, för man är inte direkt utvilad när man vaknar.

Men skulle vara rätt intressant och veta vad man säger egentligen?
Kanske ska testa? haha.



Puss och Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0