Som en apa på min rygg, som ett spöke i min hjärna som jag aldrig riktigt kommer undan




Något är på gång med min kropp. Var dödstrött och frös som bara den hela dagen igår.
Likadant när jag vaknade imorse. Är helt orkeslös, så skippar morgonträningen idag.
Får se om jag orkar sen. Ska iaf köra step up ikväll. Och kanske skivstång, om någon jäkel
avbokar sig... vilket jag hoppas!



Och jag fattar inte? Jag betalar för Premium, men jag har ju den där
förbannade reklamen ändå. Vad är problemet???









Nej nu blir det tvätt och städ. jippie!
Jag vill flytta nuuuuuu.....




Jag vill ha fria vägar ut
Jag vill ha kakan som jag äter
kvar på bordet hela långa livet




Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0