Some things we don't talk about.





Efter marknaden åkte Lisa hem för hon skulle jobba. Vi andra åkte till Jenny. Sofia kom med.
Vi handlade mat och lagade till. Gjorde pastasallad med massa gott i, grillad kyckling till,
tzatziki och vitlöksbröd. Det var riktigt gott. Sen låg vi alla utslagna i soffan.


Åkte hem runt 6. Kände mig inte riktigt kry, trött o hängig. Väl hemma kunde jag inte sitta still.
Så blev en powerwalk. Så skönt. Hade vilodag från träningen idag.
Har gryyym träningsvärk i gumpen, undra hur det känns imorgon. Andra dagen ska ju vara värst.



Okej. I Söndags flyttade Jocke. Kulan har flyttat in istället.
I Kulans gamla rakt över mig har en killstudent flyttat in. Men till skillnad mot Kulan så har han inte
persiennerna nerdragna. Vilket innebär att jag inte kan springa runt naken längre.
Eller... vad gör det, han kanske är snygg? haha. hm.



Puss E
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0