The drugs don't work!

God morgon!

Vilket höstväder idag. Regn och grått. Usch vad tråkigt.
Men får väl göra det bästa av dagen. Men lite träning, promenad och utgång i Jkpg
ikväll med snygga brudar.

Sen kan man tänka tillbaka på Thailand. Och värmas lite av dom minnena.





Var ute hos E i Bellö igår. Mitt ute i skogen. Hade noll teckning, så när jag åkte därifrån
så blippade min mobil rejält.
Vi skulle åka fyrhjuling men hans päron hade med sig nyckeln. Kanske han bara sa?
Istället hångla vi och åt glass. Haha nej skoja. Vi satt i varsin fåtölj och tjöta hela kvällen.
Det var trevligt. Sen gosa jag med Herman också. En dobberman. Sååå söt, fast han dregla ner
hela mig. Inte lika sött. haha.



Vissa människor slutar aldrig förvåna mig, och jag slutar aldrig förvånas över mig själv heller.
Undra när jag ska få lite vett innanför pannbenet egentligen?
Varför säger jag inte till mig själv att det är korkat att göra något som jag vet är korkat?
Fast, när allt gäller en själv så är ju inget korkat? Men när andra gör det så är det såå korkat.
Varför? ah, ge mig lite självdisciplin tack!

Du e en korkad jävla människa iaf. Herregud.



Men det finns något annat som tar upp mina tankebanor.
Och jag hoppas. Mår bra.


Frukost! Puss E



Kommentarer
Postat av: Sussi

herman är ju en rottis ;)

2010-09-11 @ 17:47:30
URL: http://barasussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0