Underbara människor.



Vaknade halv 12 idag. Hoppade i kläderna för en pizza på via med tjejerna.
Pratade om gårdagen och skrattade åt allt det roliga. Finns alltid så mycket
att prata om efter en utekväll.

Sen spenderade jag dagen hemma hos mamma i deras soffa. Låg som
en utslagen hjälte. Sen fick jag middag. Det var gott.
Mammas mat är godast.








Kvällen med tjejerna igår var kanon. Lagade mat hemma hos Lisa. Det blev
gott. Förutom vitlöksbröden vi helt glömde i ugnen så dom blev helt svarta. haha.
Dansade skrattade och snackade skit. Sen begav vi oss på hotellet och Sean banan.
Jag och Sofia stod på dansgolvet från när vi kom dit tills det stängde. Det känns i benen idag, men
attans vad kul vi hade. Och vilken pajas jag blir när jag blir full. Ska skoja och reta gallfeber på alla.
Haha... undra om dom tycker det är lika kul som jag?

Orkade inte med kön till garderoben. Så jag bildade en egen. Vilket inte gillades av så
många. haha. varför sura om sådant? trams.


Nej det var en riktigt lyckad kväll. Allt var helt lagom. Sådant vill vi ha mer av.






Bjuder på en liten "fjortisego"-bild. Haha.



Dags att sova strax. Imorgon väntar en ny vecka fylld av jobb och träning.
Men jag gillar det.



Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0