Usch hemskt.






Jobbigt att gå upp idag.
Vaknade upp med ett litet, rött, ömt och igenvarat öga. Ser helt skumt ut. haha.
Ögoninflammation på gång kanske? Har man ju inte haft sen man var liten...
Har inte tiiiid.




Usch läste nyss på Aftonbladet om den 22-åriga tjejen som blev mördad i helgen
på väg hem från krogen. En kille som är misstänkt som dom fångat på kamerorna på spårvagnen.
Visar hur han försöker få kontakt med henne men hon byter plats, sen går dom av på samma
hållplats. Minutrarna efter ropar hon på hjälp och dessutom på en av hennes vänners telefonsvarare.
Hur hemskt kan inte det vara? Höra sin vän skrika på hjälp och typ inte kunna göra något>?

Och hur hemskt är det inte om nu denna kille är oskyldig?
Men det mesta tyder på att han inte är det, trots att han förnekar. Hm.

Hisingen är skiiiit. Och där har jag bott. herregud....






http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7871990.ab




Och nu har min Jameson kommit hem. Saknat henne så.









Nej frukost. Puss E

Kommentarer
Postat av: Line

MEN jag har ju också varit konstig i mitt öga!! Rött, svullet & varar som fan! Varit så sen i måndags..! PUSS

2010-09-30 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0