Vadå, har någon kommit in?



Kul att starta Lördagen med magont. Jag orkar inte. Ska man behöva leva såhär?
Pappa skrev iaf om en medicin igår som ska vara bra. Inget har hjälpt hitills och det finns
tyvärr inget som gör det heller. Men det är värt o testa, kan lindra lite iaf.


Sen när jag skulle logga in på Facebook så stod det att någon från USA försökte logga in
på mitt konto vid 14.14 igår. Så jag fick återställa hela skiten.
Vad är detta? Orka byta lösen på allt nu. Vilket jobb...!


Snart hem. Hämta hundarna. Ta en löprunda runt sjön. Tvätta bilen, eller kanske onödigt
när jag ska köra ikväll/Natt. Äsch...
Sen träffa Mois.






Åh jag saknar mitt blonda hår så mycket ibland. Och ibland trivs jag så sjukt
bra i det mörka. What to do? Kommer troligen inte kunna bl ljus på några år.
Risken finns att jag inte har något hår kvar då. Och Line ska minsann inte hjälpa
mig om jag vill bli ljus igen har hon förklarat. Tramserier tycker jag ;)
Stoooora probem. Jaaaaa a då!

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0