Wait til you see me smile.





Hooola!

Klockan är ett och jag har storstädat och slängt i mig lite lunch.
Ska hoppa in i duschen och sen bege mig upp till Moa & Ella för en fikastund.
Ska köpa med lite fika tänkte jag, blir ju alltid att hon står för det eftersom vi alltid är hos henne.
Så idag gör jag det. Men snart blir det ändring hoppas jag? Om allt går som det ska.




Sen vidare till mamma. Har önskat lasagne till middag. Så det blir det hoppas jag?!
För jobbigt att göra själv ;) haha.


Sen blir det träning. Step up eller friskis? Kan inte bestämma mig. hm får se!



Jag kommer jobba som en gnu nu. Men jag måste. Och det blir alltid positivt
i slutet. Så denna månaden får bli tråkig. Inget lyxliv som folk säger att vi har. haha eh?


Tänkte unna mig lite godis idag med. Meeen, är inte sugen
Skyll dig själv lixom. haha.



Puss Heeeeeeej!

Kommentarer
Postat av: Jimmyadine

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-06-02 @ 11:16:28
URL: http://jimmyadine.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0