Waiting for something...


Jobbade några timmar imorse. Sen åkte jag direkt till gymmet. Tränade
lite rygg, bröst och axlar. Rätt så mör i kroppen efter gårdagens dubbla pass.
Speciellt i gumpen och vaderna. Men det är härligt.

Har iaf bestämt mig nu att jag ska köpa ett kort på friskis, kärringgympa är
inte så dumt trots allt. Skönt att få röra på fläsket och svettas ordentligt.
Sen ska jag köpa gymkort i P-hallen.
Vill träna på ett ordentligt gym nu, sen får vi i kommunen halva priset med. Aldrig fel det.
Plus att man kan simma med. Bra träning. Kan vara skönt nu i höst och vinter.
Jag äääääälskar o träna....!



J



Sen var jag o Line hemma hos hennes mamma där Ville var. Sötaste ungen.
Han skulle dansa och spela pajas. Kasta boll och "Emilie sitta, Emilie ligga, Emilie stå"
Far upp och ner som en trasdocka. Tänk på att jag är en gammal tant sa jag till honom. haha.

Imorgon har jag lovat han att följa med Line o hämta honom
på dagis vid 2. Är nog bäst för mig att jag följer med då. hihi.







Sen hade jag Lisa och Line myskväll till idol. Lagade hamburgare och pommes.
Och jag såklart skulle trycka i mig 2st, laaagom mätt sen. Rullade hem typ. usch.
Men mysigt var det. Gillar er tjejer!


Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Samuelrebekka

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-05-19 @ 10:54:42
URL: http://samuelrebekka.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0