Would you lie with me and just forget the world?


Mötte upp brudarna för en frukost på Princess imorse. Sen tog vi bilen ut mot skogen och alla kantareller.
Ha, trodde vi ja. Vi gick o gick, leta o lyfte på alla stenar o mossor. Men hittade inge mer än giftiga svampar och
tre ormar. Vart hittar alla andra sina svampar? Berätta eran hemlighet?

Gjorde dagens goda gärning med. Hittade en bortsprungen hund, en whippet.
Fann hundens ägare. Vilken lycka.
Så nu vill jag ha en Whippet. Hur söta som helst. haha.







Efter ett tag brast tålamodet. Så vi åkte in till marknaden o strosade.
Tog en lunch på Caféet. Fick ett ryck och gick in till Primetime och piercade oss. haha.
Fjortisar? nja, va fasen... snyggt är det iaf. haha.






Vid 4 mötte jag upp Lisa och Jameson. Vi drog till gymmet o tränade.
Blev ben, mage och rygg. Nu sitter jag här med maten.
Kvart i 7 kommer Hanna. Då ska jag köra ytterliggare ett pass. Men på friskis, kärringgympa.
Heja heja. haha. Och hur var det med kortinationen? Vi får se. haha.

Underbar dag med bästa tjejerna!


Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar också ha skinnjacka å va sminkad när jag är i skogen snyggt bimbos

2010-09-09 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0