You give love a bad name!



Vilken energikick jag fick. Var helt död efter gymmet imorse, ville bara sova hela
dagen. Men efter lite kaffe och 3 ballerina (ops) hos mormor så vart jag helt plötsligt superpigg.
Behövde nog den där sockerkicken och koffeinet.


Har haft ett tjat på mig heeela veckan och förra med att jag måste gå till kontoret, så
idag för en stund sedan när jag ÄNTLIGEN ska gå dit, ja då är det stängt! Vad är det för fasoner?!


Har ringt runt till alla hyresvärdar i hela Eksjö idag, dock utan något resultat. Men har fått tips
av andra. Så har nog några lägenheter jag ska kolla på nu. Skönt.
Vill ha ett ordentligt kök där man kan sitta och äta. Hur trevligt är det att äta där man sover lixom? nja!



Nu ska jag ta och göra köttbullar som jag tänkt sen i Måndags. Men har kommit
massa annat ivägen. Men nu ska fasen inget få störa!! Gott ska det bli.
Hemmagjorda e bäst. Med lingon.






I helgen är det jobb. Fredag och Söndag. Är hundvakt med.
Tjejerna tjatar på att jag ska med till Jkpg, men neeej, inte sugen.
Så blir nog mys med Jameson och Moa som numera nästan bor granne med mamma.
Eller så blir det att träffa en annan person ;) hm...


Nej köttbullar var det. Sen löprunda. Yes. Puss E

Kommentarer
Postat av: Line

Det är ju fint av dig! Sista helgen din bästa vän kan umgås så vill du inte umgås med henne, ska jag komma ihåg! Fy skäms på dig!

2010-09-16 @ 16:50:28
Postat av: sofia

klaaart du ska med! du måste ju ta igen förra helgen! ;)

2010-09-17 @ 12:08:18
URL: http://osofiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0