You make me feel like a teenage dream.




Vaknade inatt av en smäll. haha även om det inte var något märkvärdigt så blir man ju
alltid så rädd eller ja skrämmer upp sig själv. Så jag tände lampan och stirra ut mot köket.
Då var det mina tabletter som trillat ner från hyllan. haha så hade jag fått världens hjärtklappning
i onödan. trams.


Låg och vred på mig inatt igen. Fast denna gång bara till 2. Tror det är staven som påverkar.
Kroppen är inte van vid hormonerna. Tar ju ungefär 3 månader för kroppen att vänja sig.



Ska snart till gymmet, sen springa.
Sen ska jag kolla lägeneten. Lite nervös e jag ja. Åh hoppas verkligen att den är bra och att jag gillar den,
är så kräsen. Och sen att det inte är något krux med hyresvärden. Håll era tummar!



Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0