You're a lovekiller.




Köpte hem fika innan till mig och Maria. Men hon var så hungrig så vi tog en långlunch
på Keskins. Det var trevligt och gott. Konstiga samalsämne med?
Sen fick jag gå hem och sova, får alltid så ont i magen av deras mat? konstigt.
Nu är jag tröttare än tröttast. Hur ska jag bli pigg till 7?


Päronsaft och lite musik får det bli. Är för övrigt beroende av päronsaft.
Är inne på min andra förpackning sen i Måndags. Farligt...






Kollade på Snabba cash igår eller ja inatt kanske.
Men vet inte vad jag ska säga, konstig film och långdragen. eller?



Det är snart höst. Och jag längtar mer än någonsin efter någon att dela den med.
Någon som tycker om mig lika mycket som jag tycker om honom. För den jag är
och bara mig. Ingen annan. Känna sig uppskattad. Dela roliga minnen tillsammans. Vardagen.
Komma hem efter en dålig dag och få lägga sig i en varm och trygg famn.
Bara att få sova eller vakna upp med någon man tycker om, varje dag.

Jag är så avundsjuk på alla som är lyckliga. Önskar jag vore lika.
Men jag vet allt beror på mig. Jag måste jobba med mig själv.
Jag kan inte bara tänka på mig själv. Jag vill få bort dom dumma tankarna jag har.
Kommer aldrig någonstans annars. nej.



PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0