Åkte dit...





Haha ja idag sket det sig. Jag åt en godis. Och det var helt underbaaaaart.
Var så sugen att jag nästan kunde slå ihjäl någon. Så lättirriterad...
Så det var det värt. mmm. En bit och sen var jag lugnt. haha.






Var på möte innan idag. Det gick bra. Och framtiden ser ljus ut.
Om det nu blir som dom säger. Men det tror jag.


Efter tog jag en joggingrunda. Innan jag började så kände jag att det kommer
aldrig gå idag. Det var tungt. Men jag fixade hela rundan. Riktigt skönt efter men nu är jag helt död.
Måste köpa nya löparskor med. Får sjuuukt ont i ben och knän av dom jag har nu. inte bra.
Bra skor är viktigt.



Puss O kram tavelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0