April april din dumma sill.


Tjo hopp!

Idag är det Fredag vilket innebör helg för vissa men icke för mig.
Jag jobbar till 11 imorgon sen är jag ledig fram till 13 på Söndag. Det är rätt skönt.
Så imorgon ska jag träffa fina vänner och dricka lite vin. Bara lite ja, ska inte sluta som sist.
Fast då drack jag också lite? Hm märkligt det dära ;)


Innan dess ska jag sola och tvätta bilen. Ja tvätta bilen. Säger att jag ska hela tiden men skjuter
bara upp det. Hur jobbigt kan det vara lixom?
Ska ju faktiskt bli 13 grader och sol imorgon så.








Idag är det förresten 1 April. Tiden går sjuuukt fort.
Någon som blivit lurad? Inte jag.. än så länge.



Vad vill jag egentligen? Ah blir så trött på mig själv. Velmaja!



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0