Blond eller bruneeeett?



Ahh.. har fått någon idé igen. Nämligen att jag vill bli blond sådär
vithårig som jag var förra sommaren. Med rödbrunt underhår.
Men vet inte om mitt hår orkar mer nu. Vågar jag testa? hehe.
Sist jag skulle bli blond tog det väl 1,5 år för att bli så vit som jag var.
Och den tiden fram tills dess är hemsk. Men jaa.. ska man vara fin får man lida pin.

Jag är så velig. Hela tiden. Vet inte ens vilken hårfärg jag ska ha.
Snart står jag väl där på morgonen och velar om jag ska ha ost eller
skinka på mackan. haha eeh.







Borde finnas en knapp så man kan trycka o bli blond?
Haha eller så får jag skaffa en peruk helt enkelt.



Puss kram hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0