En gång småstadtjej alltid småstadstjej ;)


Sitter här och somnar snart i morgonkaffet. När ska jag bli pigg egentligen?
Väntar på bröd också. Fanns det inget hemma.

Sen ska jag till Erica och få långt hår. Underbart.








Igår när jag kom till Jönköping och lägenheten så kände jag " Näe jag vill inte "
Har ju varit lite velig innan. Men nu har jag bestämt mig.
Jag ska flytta tillbaka till Eksjö. Känner mig ensam i Jönköping.
Måste ha folk runt omkring mig hela tiden. Kunna umgås när jag vill.
Sen när mycket annat runt omkring inte är bra så spelar det stor roll med.
Därför behöver jag vänner och familj nära.

Så nu vet alla det jag flyttar hem. Och ni som skrattar åt det ja gör det.
Jag skiter i vilket.





Haha på tal om annat. Igår när jag satt och kollade ut i tomma inget.
Så kom mamma och la handen på mit huvud och sa.
Men Emilie lägg in en kontaktannons, jag tror du behöver träffa en kille.
Haha.. va fan. Jag veeeeeet att jag måste träffa någon! Men kontaktannons? Seriöst? Nja!



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0