Full av glädje.




Gick av en arbetshelg imorse.
Avbröt den i Lördags för lite vindrickning med vänner och utgång.
Tog det hyfsat eftersom jag skulle jobba. Noll sömn under natten vilket
resulterade i att jag var mer död än levande igår på jobbet. Jises.
Kunde inte sova under natten heller så idag har jag gått runt som en zombie.






Tvättade bilen efter jobb. Både ut och invändigt.
Kanske inte var så smart när man var så trött. Jonny tyckte det gick lite väl
fort, glömde lite fläckar här och var. Inte lätt asså.. haha.






Sen hämtade jag upp Lajsa. Vi tog en sväng till Jönköping.
Tog en glass på donken och en sväng om till Malena och sen lägenheten.
Hittade en en manlig tshirt och en kofta hemma? någons?


På vägen hem spårade det ur. Tramsade och sjöng. Var så övertrött.
Lisa fick telefon och mitt i allt så fick jag den där bävern i youtube-klippet på huvudet så
jag satt och sa "aaalan, aaalan " hela tiden. Sen bröt vi ihop totalt
Och personen Lisa pratade med frågade om vi gick på hasch? haha njaa..
Fulla av glädje bara kanske?


Gillar min fina Lisa mycket. Imorgon ska vi hem till Malena
och ha sovaövermys :)

Innan det ska jag till Erica. Sätta i löshåret.
Haha hopplös. Say no mooooore!



Nu ska jag soooova. Gud så underbart!
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0