Hårt men roligt..



Eh. Klockan är snart elva, jag vaknade för en halvtimma sen.
Pigg och hungrig. Kanske bara ska fortsätta sova? Tror det.





Kvällen hos Frida igår var riktigt lyckad.
Vid utgång splittrades vi. Jag, Lisa Julia och Malena drog till Karlssons och dom andra
till Sliver tror jag?
Det var kul. Aldrig varit där när dom har öppet dom andra dansgolven. Men det var bra.
Inte lika knökat då.

Gav en bartender mitt nummer? haha. Jag var på g igår. hm.






Vaknade imorse av en snarkning i örat. Vände mig om och ja just det ja. Det var
så det var. haha?


Åkte hem runt 2 ungefär. Sov typ fram tills dess och mådde ganska bra.
Men sen kom illamåendet som ett brev på posten.
Och sen dess har jag legat o sovit. Eller försökte trycka en pizza och sitta
lite på altanen. Men det gick inge vidare. Pizzan kom upp och det var för varmt för
att sitta i solen när man mådde illa. haha usch.






En cola skulle vara gott?


Nej sova vidare? Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0