Hur kunde?



För det första.
Hur i helvete kunde jag få en bensinräkning på 2500?!?!?!
Och i Lördags när jag skulle tanka så kunde jag inte tanka för att jag uppnått
min kreditgräns. eh what?
Så nu kan jag alltså inte tanka förens jag betalat räkningen på 2500.
Lustigt system det dära.



Påskhelgen över. Vilket vädet vi haft. Suttit så mkt i solen
att jag känner mig helt efterbliven i huvudet nu.
Plus att man inte kan dricka vattnet ute hos pappa så jag har knappt druckit ngt sedan i
lördags så lite vätskebrist på det ja.. usch.


Men annars består den sköna känslan och jag mår bra :)





Hittade en fin bil igår?


Imorgon ska vi till lägenheten. Tömma dom sista småsakerna och städa
innan flyttlasset på Lördag. Känns lite trist.



Puss Heeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0