Lovely



Tjofadderittanlej!


Hemma från första arbetspasset och passar på att sitta lite i solen
innan det är dags för dagens andra pass. Och det passet slutar 19 imorgon. Seeegt.
Men jag har tagit båda dessa pass extra. Lite extra i kassan. Aldrig fel.


Vaknar inte riktigt idag känner jag. Är i min lilla egna värld.
Druckit 3 koppar kaffe, men inte hjälpt. Bara gett mig magont.





Och imorgon kommer min snurpla hem. Då ska vi mysa.
Saknat henne massor.


Funderar på en nykter påsk?
Alltså inget utgång ingen dricka inget alls,
Men på Fredag tycker jag nog inte den idén är lika bra?
Vi får väl se.



Puss o Hej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

precis ingen bra ide

2011-04-20 @ 19:57:18
Postat av: fogel

säger vem?

2011-04-20 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0