Nu är det vår :)

Och nu har medeltemperaturen varit över 0 grader 7 dygn i sträck och det
innebär vår. Uuuunderbart.


Tvättade fälgarna igår eftersom sommardäcken skulle på.
Men dom ligger fortfarande i förrådet så dom kom visst inte på? hm..






Jobbade och sen åkte hem til Jönköping. Tränade med Malena. Guuud så skönt.
Haft 1,5 veckas uppehåll pgr av förkylning.
Tänkte jag skulle ge mig ut på en "premiärjoggingrunda" ute imorgon. Tänker så nu iaf,
sen får vi se imorgon? haha.


Men först ska jag åka hundkoja med Eriko och hjälpa honom
köpa lite mat för kvällen.






Sen imorgonkväll blir det grill och vin hemma hos Moa & Jörgen.
Myyys. Hoppas solen håller sig framme.



Och på Söndag börjar jag 18 istället för 13. Ganska skönt.
Kan man dricka lite extra vin imorgon ;) hehe!


PUSS E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0