Pass by...



Igår var jag i sketaby hos Jameson med Lisa.
Jenny bjöd på god sallad och hennes lilla sötnos satt nedanför mina fötter
hela tiden. Kunde inte låta bli att ge henne en liten kycklingbit.
Jag menar.. titta bara på henne?!







Sen blir jag så sur på mig själv för att jag försvarar folk när
jag egentligen inte borde. Jag tycker om dom för mkt för att se det onda.
Eller att det finns en anledning till allt ont.
Nej jag måste sluta med det.
Jag kommer ju bli körd till botten om folk fortsätter såhär.



Och min hals är bra idag. Såklart när jag jobbar och inte kan
springa. Har velat springa helva veckan men haft döont i halsen.

Istället äter jag köpt mat och gpdis. bra?








Puss hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0